استاندار خوزستان: دستگاه های اداری صرفا ۲۰ درصد پرسنل خود را تا پایان ۱۵ فروردین به محل کارشان فرا بخوانند

استاندار خوزستان: به مسئولین دستگاه های اداری اعلام میکنم که صرفا ۲۰ درصد پرسنل خود را تا پایان ۱۵ فروردین به محل کارشان فرا بخوانند. غلامرضا شریعتی در گفتگوی مستقیم خود با مردم و رسانه ها از طریق ویدئو کنفراس با بیان آخرین رخدادها و آمار مربوط به اپیدمی کرونا در استان گفت : خرمشهر […]

استاندار خوزستان: به مسئولین دستگاه های اداری اعلام میکنم که صرفا ۲۰ درصد پرسنل خود را تا پایان ۱۵ فروردین به محل کارشان فرا بخوانند. غلامرضا شریعتی در گفتگوی مستقیم خود با مردم و رسانه ها از طریق ویدئو کنفراس با بیان آخرین رخدادها و آمار مربوط به اپیدمی کرونا در استان گفت : خرمشهر در صدر شهرهای خوزستان با بیشترین مبتلایان به کروناویروس قرار گرفته است. این شهر قبلا در رده ۸ شهرهای مبتلا بود.

۵۷ درصد فوت شدگان ویروس کرونا در استان مردان و ۴۳ درصد زنان هستند.استان خوزستان از نظر غربالگری ویروس کرونا در رتبه ششم قرار گرفته است.تاکنون بیش از ۲۴۰۰ نمونه انجام شده است که بیش از ۱۹۰۰ مورد تاکنون منفی بوده است.۶۵ درصد از کسانی که تست غربالگری از آنها انجام شده با آنها تماس گرفته شده است.تقاضا داریم که همه پاسخ های تست غربالگری را صادقانه جواب بدهند.

 آبادان و خرمشهر به نسبت جمعیت، میزان مبتلایان بالا است.دیروز در شادگان در یک مراسم فاتحه نزدیک ۲۰۰۰ نفر شرکت کرده اند این کار مثل یک بمب ساعتی است.از سمت اندیمشک نسبت به سال گذشته ورودی مسافران نوروزی ۸۸ کاهش داشته و خروجی نیز ۸۰ درصد کاهش داشته است.تعداد تردد ها نسبت به سال گذشته یک چهارم شده است.از سمت دهدز نسبت به سال گذشته ورودی ۷۳ درصد کاهش داشته و خروجی نیز ۸۷ کاهش داشته است.

اینکه ظرف ۳ روز تعداد مبتلایان ما از ۲۰۰ هزار نفر به ۳۰۰ هزار نفر می رسد یک هشدار است.در حوزه درون استانی بدون مشارکت مردم قطع زنجیره این ویروس ممکن نیست.از شما می خواهم با فاصله گرفتن از همدیگر به سلامت هم کمک نماییم.اینکه چه میزان تلفات خواهیم داشت به رفتار ما بستگی دارد.اعمال محدودیت های ورودی و خروجی استان کافی نیست بلکه باید حفظ فاصله های فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنیم.هیچ فردی از ابتلا به ویروس کرونا مصون نیست.ویروس کرونا از آنچه شما فکر می کنید به شما نزدیک تر و خطرناک تر است.

به مسئولین دستگاه های اداری اعلام میکنم که صرفا ۲۰ درصد پرسنل خود را تا پایان ۱۵ فروردین به محل کارشان فرا بخوانند.