سرمربی استقلال خوزستان: تصمیم داور برای پنالتی کاملا درست بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد و تمام کارشناسان داوری می توانند در این خصوص اعلام نظر کنند.امیر خلیفه اصل جمعه شب پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی روال طبیعی خود را طی می‌کرد […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد و تمام کارشناسان داوری می توانند در این خصوص اعلام نظر کنند.امیر خلیفه اصل جمعه شب پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی روال طبیعی خود را طی می‌کرد که داور در دقیقه ۷۸ یک پنالتی مسلم به سود تیم ما گرفت که برای کادر فنی ملوان خوشایند نبود.وی ادامه داد: متاسفانه آقای احمدزاده (سرمربی) و کادر فنی ملوان به یکباره بازیکنان تیمشان را بیرون کشیده و در ادامه زمین را ترک کردند. طبق قانون داور مسابقه نزدیک به ۳۰ دقیقه منتظر آنها بود و وقتی جوابی نگرفت سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه مسئولان باشگاه ملوان باید جوابگوی علت این رفتارشان باشند گفت: پنالتی صد در صد صحیح بود و جای هیچ شک و تردیدی در آن نبود اصلا داور می تواند حتی ۲ یا سه بار به سود یک تیم اعلام پنالتی کند و کسی نمی تواند منکر این امر شود.وی با اشاره به اینکه این اتفاقات برای فوتبال ما خوشایند نیست افزود: بازیکنان ملوان برای انجام این بازی کیلومترها راه آمده اند لذا شایسته نبود که این بازی نیمه تمام بماند. در کل ما مطیع قانون هستیم و هر چه کمیته انضباطی بگوید تابع آن هستیم. حتی اگر قانون بگوید بازی باید دوباره برگزار شود ما تابع قانون خواهیم بود.

خلیفه اصل افزود: در چهار هفته اخیر به دلیل زحمات بچه ها نتایج بسیار خوبی گرفتیم. خوشبختانه مجموعه استقلال خوزستان برای رسیدن به پله های بالایی جدول یکدل و هم قسم شدند و این موضوع باعث شد نتایج خوبی کسب کرده و دل مردم خوزستان و هواداران را شاد کنیم.دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان تا دقیقه ۷۸ با تساوی ۲ بر ۲ در حال انجام بود که تیم ملوان به دلیل اعتراض به تصمیم داور حاضر به ادامه بازی نشد و در نهایت این دیدار نیمه تمام باقی ماند.