ناطق نوری در جمع مردم روستاهای سیل زده دهستان عنافجه + تصاویر

کار تعمیر ۶۲۰ خانه روستایی سیل‌زده شهرستان باوی روز پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت نمادین در روستای یکاویه ۱ به پایان رسید. حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در آیینی که به این منظور در روستای یکاویه ۱ باوی برگزار شد از مجموعه بنیاد مسکن […]

کار تعمیر ۶۲۰ خانه روستایی سیل‌زده شهرستان باوی روز پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت نمادین در روستای یکاویه ۱ به پایان رسید. حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در آیینی که به این منظور در روستای یکاویه ۱ باوی برگزار شد از مجموعه بنیاد مسکن و استانداری خوزستان در یاری رسانی به ساکنان آسیب دیده از سیلاب فروردین امسال و بازسازی سریع منازل آسیب دیده (تعمیراتی) این منطقه محروم و کمتر توسعه یافته تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم خانه های احداثی در این شهرستان با بهبود شرایط جوی(کاهش شدت گرما) و همیاری و مشارکت ساکنان این منطقه شروع شود.علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این آیین که استاندار خورستان و جمعی از اهالی روستای یکاویه ۱ حضور داشتند گفت: با بهبود شرایط جوی و خنکی هوا، کار احداث ۴۴۰ خانه روستایی در شهرستان باوی سرعت خواهد گرفت.وی اطمینان داد کار خانه‌های احداثی در این شهرستان تا پیش از پایان امسال به سرانجام خواهد رسید.بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز معین بازسازی منازل سیل زده شهرستان باوی است. شهرستان باوی در شمال اهواز و مرکز آن ملاثانی، با اهواز ۳۰ کیلومتری فاصله دارد.

حجت الاسلام ناطق نوری که روز سه شنبه هفته جاری از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شده، ظهر روز پنجشنبه از مراحل اجرایی ایمن سازی روستای یکاویه ۱ شهرستان باوی در برابر سیلاب دیدن کرد.بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز پنجشنبه عملیات ایمن سازی ۱۴ روستای در معرض خطر سیلاب را در چهار شهرستان شوش، باوی، شوشتر و اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال شروع کرد تا این روستاها از خطر سیلاب احتمالی مصون بمانند.هواشناسی خوزستان پاییز امسال را پربارش و احتمال بروز سیلاب پیش بینی کرده است.سیلاب بهار امسال در خوزستان ۱۵هزار خانه روستایی و شهری خوزستان خسارت زد و پنج هزار و ۳۰۰ خانه را ویران کرد.