اولین جلسه پیچینگ فیلم کوتاه استان خوزستان

اولین جلسه پیچینگ (دفاع از طرح و فیلمنامه در حضور شورای تولید برای جذب سرمایه گذار) فیلم کوتاه استان خوزستان  با حضور اعضای شورای تولید انجمن سینمای جوانان خوزستان برگزار می شود. یچینگ مدرن ترین متُد جذب سرمایه گذار در دنیا بشمار میرود و اولین جلسه پیچینگ در استان خوزستان در روز جمعه هشتم شهریور […]

اولین جلسه پیچینگ (دفاع از طرح و فیلمنامه در حضور شورای تولید برای جذب سرمایه گذار) فیلم کوتاه استان خوزستان  با حضور اعضای شورای تولید انجمن سینمای جوانان خوزستان برگزار می شود. یچینگ مدرن ترین متُد جذب سرمایه گذار در دنیا بشمار میرود و اولین جلسه پیچینگ در استان خوزستان در روز جمعه هشتم شهریور ۹۸ ساعت ۱۱ در محل سینمای جوانان اهواز برگزار خواهد شد.آقایان محمدرضا فرطوسی، مجید عیدان، فرهاد پروین و حمید آل حمودی به همراه سرکارخانم مرجان اشرفی زاده اعضای شورای تولید فیلم کوتاه استان خوزستان هستند که فیلمنامه های بارگذاری شده در پرتال تولید را بررسی و داوری کردند و از میان آنها فیلمنامه های زیر امتیاز لازم برای حضور در جلسه پیچینگ را کسب نمودند.

۱_شبی در قطار/ امین عنایتی

۲_جای خالی/ هدیه عطائی

۳_بازگشت/ شهاب حسین پور

۴_راهبر/ مهران کلنگ دار

در روز جمعه هشتم شهریور فیلمسازان فوق الذکر برای ارائه حس و حال حاکم بر فیلمنامه شان و ترسیم اتمسفر آن، بقصد متقاعد کردن اعضای شورای تولید و دریافت تائیدی یه نهایی، هنرنمایی خواهند کرد.انواع حمایت‌ها:

۱) پیش از تولید

۲) پس از تولید