شمارش معکوس برای حمله به تروریست ها در غرب موصل آغاز شد

«احمد الاسدی» سخنگوی الحشد الشعبی اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی به منظور کمک به نیروهای ارتش عراق حمله به مواضع تروریست های داعش در غرب موصل را به زودی آغاز می کنند. پایگاه خبری اخبار العراق امروز جمعه گزارش داد، نیروهای الحشد الشعبی از منطقه القیاره در جنوب موصل برای حرکت به سمت تلعفر ، […]

«احمد الاسدی» سخنگوی الحشد الشعبی اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی به منظور کمک به نیروهای ارتش عراق حمله به مواضع تروریست های داعش در غرب موصل را به زودی آغاز می کنند.

82284360-71125544

پایگاه خبری اخبار العراق امروز جمعه گزارش داد، نیروهای الحشد الشعبی از منطقه القیاره در جنوب موصل برای حرکت به سمت تلعفر ، مخفی گاه تروریست های داعش در غرب موصل آماده شده اند. سخنگوی الحشد الشعبی گفت که این عملیات طی ساعات یا چند روز آینده آغاز خواهد شد. ارتش عراق به همراه نیروهای پیشمرگه در 17 اکتبر جاری (26 مهر) عملیات گسترده ای علیه تروریست های داعش و بازپس گیری شهر موصل آغاز کردند و تا کنون توانسته اند دهها روستا را در اطراف موصل آزاد کنند. در ادامه این گزارش آمده است، نیروهای الحشد الشعبی در عملیات گذشته آزاد سازی موصل مشارکت نداشتند.