انفجار بمب در بغداد 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت

وزارت کشور عراق روز چهارشنبه اعلام کرد، بر اثر انفجار بمبی در جنوب غرب بغداد دستکم دو نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. به گزارش پایگاه مرکزی خبر عراق، وزارت کشور عراق افزود: این انفجار در منطقه «الدوانم» در نزدیکی ایستگاه تولید برق این منطقه روی داده است. روز گذشته نیز در سلسله […]

وزارت کشور عراق روز چهارشنبه اعلام کرد، بر اثر انفجار بمبی در جنوب غرب بغداد دستکم دو نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. به گزارش پایگاه مرکزی خبر عراق، وزارت کشور عراق افزود: این انفجار در منطقه «الدوانم» در نزدیکی ایستگاه تولید برق این منطقه روی داده است. روز گذشته نیز در سلسله انفجارها و حمله های تروریستی در بغداد دستکم 10 نفر کشته و شماری نیز زخمی شده بودند.

82097670-70768773

بر اثر بحران سیاسی داخلی، برخی شهرهای عراق به ویژه بغداد در هفته های اخیر، شاهد انفجارهای خونبار بوده که بر اثر آن ده ها تن از شهروندان بیگناه این کشور کشته یا زخمی شدند. از سوی دیگر برخی منابع خبری گزارش کردند، داعش 13نفر از افسران سابق ارتش عراق را به اتهام همراهی نکردن با این گروه در پایگاه نظامی «غزلانی» واقع در غرب نینوا اعدام کرد. گروه تروریستی داعش از 19 خرداد ماه سال 93 بخش های زیادی از عراق را اشغال کرده است. جنگ برای سرنگونی این گروه تروریستی در عراق ادامه دارد.