جان کری: مذاکرات امروز بسیار سازنده بود/ برخی از مسائل باقیمانده «حل وفصل» شد، یکی دو مسئله مانده است

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد برخی از مسائل باقیمانده حل وفصل شده و می توان گفت پیشرفت هایی به دست آمده است.به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا؛ جان کری گفت ما از اوایل صبح امروز (جمعه)دیدارهایی داشته ایم. مذاکرات مختلفی داشتیم که ادامه دارد ولی می توان گفت امروز پیشرفت […]

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد برخی از مسائل باقیمانده حل وفصل شده و می توان گفت پیشرفت هایی به دست آمده است.به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا؛ جان کری گفت ما از اوایل صبح امروز (جمعه)دیدارهایی داشته ایم. مذاکرات مختلفی داشتیم که ادامه دارد ولی می توان گفت امروز پیشرفت هایی داشتیم. فضای مذاکرات نیز بسیار سازنده بودند.

99430_972

وی گفت ما همچنان با برخی مسائل دشوار روبرو هستیم و در آینده بسیار نزدیک، درباره آنها نیز به مذاکره می نشینیم که احتمال امروز عصر (جمعه)با فردا صبح (شنبه) باشد.وزیر امور خارجه آمریکا با بیان این مطلب که «هنوز یک یا دو مسئله بسیار دشوار وجود دارد»، همچنین گفت ما برخی از مسائل باقیمانده را حل و فصل کرده ایم و پیشرفت هایی به دست آورده ایم.وزیر امور خارجه آمریکا گفته است برخی از دشوار ترین مسائل که بین دو طرف اختلاف وجود داشت، در دیدارهای جاشوا بلک رئیس کمیته نظارت بر تحریم های سازمان ملل و آمریکا علیه ایران و پل ایروین مدیر بخش عدم اشاعه شورای امنیت ملی آمریکا، حل و فصل شدند.