سخنگوی انصارالله: عادی‌سازی رابطه با اسرائیل واقعیت را تغییر نمی‌دهد

محمدعبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر موضع راسخ یمنی‌ها در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی رابطه با تل‌آویو تاکید کرد که کشورهایی که به سمت عادی‌سازی روابط با اسرائیل شتافتند، واقعیت را تغییر نمی‌دهد. شبکه خبری المسیره امروز پنج شنبه به نقل از این مقام انصارالله یمن اعلام کرد: کشورهایی که […]

محمدعبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر موضع راسخ یمنی‌ها در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی رابطه با تل‌آویو تاکید کرد که کشورهایی که به سمت عادی‌سازی روابط با اسرائیل شتافتند، واقعیت را تغییر نمی‌دهد. شبکه خبری المسیره امروز پنج شنبه به نقل از این مقام انصارالله یمن اعلام کرد: کشورهایی که به سمت اسرائیل حرکت کرده‌اند نمی‌توانند در واقعیت چیزی را تغییر دهند زیرا آن‌ها همه چیز را در حین عادی‌سازی روابط به صورت پنهانی به این رژیم داده‌اند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: مسئله عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی مسئله‌ای نیست که به منافع سیاسی مربوط باشد بلکه یک موضوع دینی و اخلاقی است در برابر رژیم غاصبی که مردم فلسطین را آواره کرده و هزاران تن از آن‌ها را در زندان به بند کشیده است.عبدالسلام ادامه داد: آرمان فلسطین یک مسئله عربی و اسلامی است و هیچ اقدامی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست.این رهبر انصار الله گفت: حضور خفت‌بار در مراسم خیانت و شکست کسانی که به سمت عادی‌سازی و خیانت آشکار حرکت کردند اقدامی تبلیغات برای آمریکا و اسرائیل بود.

وی همچنین بر موضع ثابت و راسخ یمن در برابر مسئله فلسطین و مخالفت با همه انواع عادی‌سازی روابط با اسرائیل تاکید کرد.امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گذشته در کاخ سفید و با نظارت رئیس‌جمهوری آمریکا و بدون توجه به خشم مردمی در کشورشان، توافق عادی‌سازی با رژیم اسرائیل را امضا کردند و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.امارات و بحرین بعد از مصر و اردن، کشورهایی هستند که دست دوستی به سمت اسرائیل دراز کردند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شد که واکنش شدید مردم برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشته است.