نامه سرگشاده یک معلم کردستانی به مردمان آمریکا

مردم آمریکا سلام،امروز من از هزاران کیلومتر دورتر،قلبم با شما می تپد . من از کشوری هستم که سالیان سال است که سیاستمداران دروغگوی شما، ازدشمنی ملت های ما سخن می گویند .شما ملتی فهیم وقابل احترام هستید و این سیاستمداران درنده خو وپلید شما هستندکه از روزگاران دور با شعله ور ساختن جنگ ها […]

مردم آمریکا سلام،امروز من از هزاران کیلومتر دورتر،قلبم با شما می تپد . من از کشوری هستم که سالیان سال است که سیاستمداران دروغگوی شما، ازدشمنی ملت های ما سخن می گویند .شما ملتی فهیم وقابل احترام هستید و این سیاستمداران درنده خو وپلید شما هستندکه از روزگاران دور با شعله ور ساختن جنگ ها و ایجاد تنش های دینی و فرقه ای و قومی سعی در نا امن کردن جهان دارند و همزمان خود را ناجی و مسول ایجاد صلح و هزینه آنرا از جیب شما تامین می کنند .

جنایات و کشتار انسانها ،داخل و خارج آمریکا برای کاخ سفید نشین ها تفاوتی ندارد، یک روز در ویتنام آدم ها را سلاخی می کنند و روزی دیگر در آفریقا . یک روز القاعده و طالبان را تربیت می کنند و روزی برای نابودی آنان فرزندان شما را گسیل خاورمیانه می کنند .خوی وحشی گری و خونریزی آنها سیری ناپذیر است و مردمان عزیز کشور آمریکا برای آنان کوچکترین اهمیتی ندارند . مرگ شما آنها را نگران نمی کند چه در اثر آنفلوآنزا باشد یا در اثر کرونا وچه در اثر حمله به افغانستان و عراق و … .

مرگ این رنگین پوست اولین و آخرین جنایت ضد بشری ترامپ قمار باز و سایر گاوچران های پیرامون او نیست و نخواهد بود . شما همت کنید و با اتحاد و اراده قوی بنیان ظلم را ریشه کن کنید و چون مردم متمدن و یکپارچه ایران در انقلاب ۱۹۷۹ با تقدیم گل به ارتش و پلیس آنها را با خود همگام سازید و بنیاد این حکومت فاسد و زورگو را براندازید .در حالیکه در کشور شما حدود ۶۰۰ هزار کارتن خواب وجود دارد ،پول های شما مردم رنج دیده صرف قلدر بازی و هزینه ناوگان ها و پایگاه های نظامی که هیچ منفعتی برای شما ندارد، می شود .

ترامپ که یک تاجر فاسد است شما را به چشم یک کالا می نگرد، و زمان دفاع مشروع شما از قتل ناجوانمردانه یک سیاهپوست بی گناه ،شما را اوباش خطاب می کند .او فرمان تیر مستقیم به پلیس و گارد ملی می دهد ،غافل از اینکه ریشه حکومت خود از بنیان فاسد است . همیشه مدافع تظاهرات،تخریب و خشونت در ایران و ونزوئلا و دیگر کشورهاست،اما هیچگاه مدافع حق و حقوق راستین شما نشده و نخواهد شد .

شما ملت بزرگی هستید،از خدا و عیسی مسیح علیه السلام کمک بخواهید . رمز پیروزیتان اتحاد و ایستادگی است تا نابودی اشغالگران کاخ سفید .من یقین دارم که شما خواهی توانست،همانطور که ملت های خاورمیانه در بهار عربی چندین دیکتاتور را ساقط کردند .حکومت شما حکومت حیله گر و مکاری است و خدای متعال مکر آنها را به خودشان بازگردانید .به امید پیروزی شما .

معلم نویسنده کرد؛سیف پناهی -کردستان – دهگلان