خون بارترین ضد حمله به داعش

خون بارترین ضد حمله به داعش ارتش عراق یکی از بزرگ ترین حملات تروریست های داعشی برای تصرف پایگاه اسپایکر را دفع کرده و ضربات سنگینی را به این گروه وارد کرد. با وجود عملیات انتحاری  تکفیری های بعثی داعشی در این منطقه، نیروهای محافط این پایگاه موفق به دفع حملات داعش به این منطقه […]

خون بارترین ضد حمله به داعش ارتش عراق یکی از بزرگ ترین حملات تروریست های داعشی برای تصرف پایگاه اسپایکر را دفع کرده و ضربات سنگینی را به این گروه وارد کرد. با وجود عملیات انتحاری  تکفیری های بعثی داعشی در این منطقه، نیروهای محافط این پایگاه موفق به دفع حملات داعش به این منطقه شده و تلفات زیادی رابه این گروهک تروریستی وارد کردند.

81221773-5796629

بالگردهای ارتش عراق نیز نیروهای زرهی وابسته به گروهک داعش را که در حرکت به سمت پایگاه هوایی اسپایکر بودند را منهدم کرد. بر اثر این حمله تعداد زیادی از خودروهای مهاجم نابود شده و داعشی هایی که در آن بودند به هلاکت رسیدند.اسپایکر در غرب شهر تکریت یکی از بزرگ ترین پایگاه های هوایی ارتش عراق با مساحتی در حدور سه برابر شهر تکریت زادگاه صدام دیکتاتور سابق عراق است که از همان روز اول درگیری ها تروریست های داعشی با همکاری گروه های خائن بعثی و فداییان صدام تلاش کردند آن را تصرف کنند.