استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه تجلیل کرد

به پاس فعالیت های شایسته و ستودنی در تولید ملی استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه تجلیل کرد. همزمان با روز ملی صنعت و معدن ، شرکت مجتمع فولاد آتیه خاورمیانه به عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی استان در سال ۱۳۹۹، لوح واحد نمونه استانی را از دست استاندار خوزستان دریافت کرد. […]

به پاس فعالیت های شایسته و ستودنی در تولید ملی استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه تجلیل کرد. همزمان با روز ملی صنعت و معدن ، شرکت مجتمع فولاد آتیه خاورمیانه به عنوان واحد نمونه صنعتی و معدنی استان در سال ۱۳۹۹، لوح واحد نمونه استانی را از دست استاندار خوزستان دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد خاور میانه، مراسم تجلیل از شرکت ها و تولید کنندگان نمونه استان همزمان با گرامی داشت «روز ملی صنعت، معدن» و با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین و فعالان بخش خصوصی روز گذشته در سر سرای استانداری برگزار شد.

مجموعه شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به دلیل همت ویژه در تولید ملی حائز رتبه نمونه شد به نحوی که دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل این شرکت در راستای تحقق جهش تولید تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس تولید کننده نمونه برتر در سال ٩۹ گردید.گفتنی است، شرکت فولاد آتیه خاورمیانه از میان ۲۵ شرکت معدنی و تولیدی به عنوان شرکت برتر استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.