آغاز بهره‌برداری از ۳ پروژه بزرگ و ملی وزارت نفت با دستور روحانی

رئیس جمهوری در هفدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی عمرانی، تولیدی و زیربنایی با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» دستور آغاز ۳ پروژه عظیم وزارت نفت را با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۷۰ میلیون دلار از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۶ مرداد در مراسمی ۳ […]

رئیس جمهوری در هفدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی عمرانی، تولیدی و زیربنایی با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» دستور آغاز ۳ پروژه عظیم وزارت نفت را با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۷۰ میلیون دلار از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۶ مرداد در مراسمی ۳ پروژه ملی را در قالب برنامه بزرگ و کشوری «تدبیر و امید برای جهش تولید» در استان‌های بوشهر و لرستان افتتاح کرد.

در این راستا و در چارچوب برنامه “جهش دوم” وزارت نفت، بهره‌برداری از پروژه‌های متانول کاوه و پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در استان بوشهر و پروژه تولید کاتالیست در استان لرستان با دستور رئیس جمهوری به شکل رسمی آغاز شد.برای احداث و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع یک‌هزار و ۵۷۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام شده که به طور کامل از سوی بخش خصوصی تامین شده است.با افتتاح این پروژه‌ها برای ۲ هزار و ۱۱۰ نفر نیز به طور مستقیم اشتغال پایدار ایجاد شده است.