تاکید رییس کمیسیون انرژی بر لزوم یکسان‌سازی دستمزد کارکنان وزارت نفت

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزییات جلسه صبح امروز با وزیر نفت گفت:‌ قرار شد دانشگاه صنعت نفت با تجارب طولانی در این صنعت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعتی فعال شود. «فریدون عباسی» روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وزیر […]

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزییات جلسه صبح امروز با وزیر نفت گفت:‌ قرار شد دانشگاه صنعت نفت با تجارب طولانی در این صنعت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعتی فعال شود.

«فریدون عباسی» روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که آقای زنگنه اعلام کرد مباحث بسیاری در این نشست مطرح شد که از مهمترین آن می‌توان به بحث پرسنل و زیربنای صنعت نفت یعنی نیروی انسانی اشاره کرد. در این جلسه درباره نظام حقوقی و دستمزد و یکسان‌سازی دستمزدها تا آنجا که امکان داشته باشد صحبت شد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: قرار شد کمیته کاری مشترک داشته باشیم و اطلاعاتی که مردم به نمایندگان خود در حوزه‌های مختلف می‌دهند، در جلسات جمع‌بندی و مطرح شود. سپس راهکارهای مشخصی برای این موضوعات پیدا شود.عباسی ادامه داد: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید فعالیتش را در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی آغاز کند چرا که باید جمهوری اسلامی نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.

وی درباره فروش نفت، گفت: خوشبختانه فضا، فضای دوستی، کارشناسی و استقلال قوا است. مجلس قانون‌گذار و ریل‌گذار است و آینده را ترسیم می‌کند.عباسی اظهار امیدواری کرد که تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.