قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان سرمایه‌گذار در پالایشگاه آناهیتا حضور ‌می‌یابد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در پالایشگاه آناهیتا که فاز بعدی ستاره خلیج فارس است، قرارگاه به عنوان سرمایه‌گذار ورود خواهد کرد.سعید محمد عصر یکشنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین مناطق آزاد و این قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهارداشت: بخش‌های مختلفی از دولت در حوزه سرمایه‌گذاری قرارگاه همکاری دارند. به عنوان مثال ما […]

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در پالایشگاه آناهیتا که فاز بعدی ستاره خلیج فارس است، قرارگاه به عنوان سرمایه‌گذار ورود خواهد کرد.سعید محمد عصر یکشنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین مناطق آزاد و این قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهارداشت: بخش‌های مختلفی از دولت در حوزه سرمایه‌گذاری قرارگاه همکاری دارند. به عنوان مثال ما امروز ظرفیت خوبی در بخش آزادراهی با وزارت راه و شهرسازی داریم که کار سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام می‌دهیم. آزاد راه‌های زیادی است که امروز قرارگاه به عنوان سرمایه‌گذار در حال کار است که امسال هم دو آزادراه‌ها افتتاح خواهد شد.

قرارگاه خاتم النبیا به عنوان سرمایه گذار در پالایشگاه آناهیتا حضور ‌می‌یابد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به مشارکت قرارگاه در در سایر بخش‌ها مانند نفت و گاز عنوان کرد: قرارگاه خاتم النبیا در پالایشگاه آناهیتا که فاز بعدی ستاره خلیج فارس است قرارگاه به عنوان سرمایه‌گذار ورود خواهد کرد.محمد خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی که یکی از موضوعات مهم اشتغال‌آفرین برای کشور است، تفاهمنامه خوبی با وزارت جهاد کشاورزی امضا کردیم که بتوانیم احیای اراضی داشته و آنها را به شرکت‌های تعاونی واگذار کنیم.

به گفته فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بحث الگوی کشت موفق و صنایع تبدیلی بتوانیم کمک و مساعدت کنیم که بخش کشاورزی رونق بگیرد. در حوزه معدنی هم به همین صورت است.وی همچنین گفت: در بخش معادن هم همکاری خوبی با وزارت صمت در زمینه اکتشاف‌ها و باز کردن معادن خیلی مهم در جنوب کرمان و اخیراً سیستان و بلوچستان داشتیم.محمد تصریح کرد: در بخش‌های مختلف خصوصا درً مناطق مرزی هم همکاری هایی را با وزارت صمت شروع کردیم. من فکر می‌کنم قرارگاه به عنوان یک ظرفیت‌ساز جدید که بتواند ورود پیدا کند موجب می‌شود به نوعی یک اقتصاد مردم نهاد را طراحی کند و مردم را بیشتر در پروژه‌های مهمی مثل بخش کشاورزی و معادن درگیر کند که شاید تا به امروز یک مقدار مغفول مانده است.