رتبه سوم جشنواره کاریکاتور روز جهانی قدس به هنرمند خوزستانی رسید

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس گفت: رتبه سوم این جشنواره به کاریکاتوریست خوزستانی رسید. محمد باوی‌زاده با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس در تهران اظهار کرد: سجاد رافعی کاریکاتوریست خوزستانی رتبه سوم این جشنواره […]

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس گفت: رتبه سوم این جشنواره به کاریکاتوریست خوزستانی رسید. محمد باوی‌زاده با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس در تهران اظهار کرد: سجاد رافعی کاریکاتوریست خوزستانی رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.

وی با بیان این که این جشنواره با حضور مسئولان فرهنگی و هنری کشور و هنرمندان و مهمانان خارجی برگزار شد افزود: نمایشگاه منتخب آثار دومین جشنواره بین‌‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس با ارایه بیش از ۵۰ اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در حاشیه جشنواره برپا شد. به گفته مسئول واحد تجسمی حوزه هنری خوزستان: در این مراسم شخصیت‌‌هایی همچون مسعود شجاعی‌طباطبایی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران، حجت ‌الاسلام سید علی‌رضا حسینی‌عارف، دبیر اجرایی این دوره از جشنواره، محمدحسین نیرومند و بهمن عبدی، از داوران جشنواره، حجت‌الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) حضور داشتند. باوی‌زاده ادامه داد: محمدحسین نیرومند و بهمن عبدی از ایران و ناجی بناجی از مراکش هیات داوران دومین دوره جشنواره بین‌المللی روز قدس را تشکیل می‌دادند. او گفت: این دوره از جشنواره با موضوع «قدس؛ پایتخت ابدی فلسطین» برگزار شد و ۱۲۲ هنرمند کاریکاتوریست با بیش از ۳۱۱ اثر از ۲۶ کشور جهان در آن شرکت کردند.