مراسم اختتامیه نخستین “گرنت” زنده یاد علی هویسی در اهواز برگزار شد

مراسم اختتامیه نخستین گرنت علی هویسی، همراه با نشست تخصصی و آموزشی با موضوع گرنت و تدریس دو تن از داوران، آقای مسعود رضایی و مهران همراهی در اهواز برگزار شد. علی هویسی، عکاس فعال خوزستانی بود که در سن ۲۲ سالگی هنگام برگشت از یک ماموریت عکاسی بر اثر تصادف جان خود را از […]

مراسم اختتامیه نخستین گرنت علی هویسی، همراه با نشست تخصصی و آموزشی با موضوع گرنت و تدریس دو تن از داوران، آقای مسعود رضایی و مهران همراهی در اهواز برگزار شد. علی هویسی، عکاس فعال خوزستانی بود که در سن ۲۲ سالگی هنگام برگشت از یک ماموریت عکاسی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. گرنت علی هویسی که اولین گرنت عکاسی خوزستان و دومین گرنت عکاسی در ایران محسوب می شود با همکاری انجمن سینمای جوانان اهواز، حمایت مالی خانواده علی هویسی و حمایت آموزشی موسسه فرهنگی هنری باغچه برگزار شد.

گِرنت عکاسی به معنای کمک هزینه بلاعوضی است که برای انجام یا تکمیل یک پروژه عکاسی به هنرمند تعلق می گیرد و طبق سیاست‌های تدوین شده‌ گرنت علی هویسی ، یک عکاس زیر ۲۳ سال خوزستانی، برای تکمیل پروژه‌ عکاسی مستند خود تا سقف یک میلیون تومان از سوی خانواده هویسی مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت. منتخبان مرحله اول گرنت، امیر هادیان، آیه دشت بزرگ، مارال صالحی، آرمان ادیبی، مهناز دژبان، محمد حسین مددی و مسیح حزبایی بودند که بعد از شرکت در نشست های آموزشی و گرفتن راهنمایی های لازم از سه مدرس و داور گرنت، آقایان مسعود رضایی، امیرحسین کردونی و مهران همراهی، از بین ۷ نفر منتخب مرحله اول، محمد حسین مددی بعنوان برنده اصلی و اول گرنت، مهناز دژبان بعنوان برگزیده دوم گرنت و مسیح حزبایی زاده بعنوان برگزیده سوم گرنت انتخاب شدند و به نمایشگاه گروهی منتخبان نهایی گرنت راه پیدا کردند.