مکارمی : جشنواره استانی شهر و محیط زیست در 5 بخش برگزار می شود

مهدی مکارمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اعلام این مطلب گفت: با هدف حفظ و بهبود وضعیت محیط زیست، جلب مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی و محیط زیست، تجلیل از شهروندان نمونه و فعالان در عرصه حفظ و نگهداری فضای سبز، پاکیزگی و بهداشت عمومی، ترویج حقوق و تکالیف شهروندی در ارتباط […]

مهدی مکارمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز با اعلام این مطلب گفت: با هدف حفظ و بهبود وضعیت محیط زیست، جلب مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی و محیط زیست، تجلیل از شهروندان نمونه و فعالان در عرصه حفظ و نگهداری فضای سبز، پاکیزگی و بهداشت عمومی، ترویج حقوق و تکالیف شهروندی در ارتباط با شهر و محیط زیست، اولین جشنواره استانی برترین های شهر و محیط زیست باعنوان «شهر سبز من» برگزار می شود.

1

وی گفت: در این جشنواره سازمان های دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی می توانند مستندات فعالیت های موثر خود در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و همچنین فعالیتهای فر هنگی و آموزشی در زمینه محیط زیست را ارسال و در این جشنواره شرکت کنند. مکارمی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ شهروندی در ارتباط با حفظ محیط زیست گفت: در سال های اخیر شاهد فعالیت خوب و موثری در حفظ محیط زیست بوده ایم و فعالیت سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و حتی سازمان های دولتی و بخش خصوصی در این زمینه گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: این سازمان برای تجلیل از دوستداران و فعالان محیط زیست و همچنین تشویق همه شهروندان به انجام فعالیت های محیط زیستی در شهرها، این جشنواره را برگزار می کند. مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: جشنواره در 5 بخش سازمان های مردم نهاد، سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی، روزنامه نگاران و نویسندگان، دانشجویان و پژوهشگران و شهروندان مستقل دوستدار محیط زیست برگزار خواهد شد و در هر بخش، سه فرد یا گروه بعنوان برگزیدگان توسط هیات داوران انتخاب و معرفی خواهند شد. به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز، فراخوان شرکت در نخستین جشنواره شهر و محیط زیست در اهواز منتشر شده است ، فرصت ارسال آثار و مستندات فعالیت ها و اقدامات داوطلبان شرکت در جشنواره تا 31 مردادماه است و داوطلبان در جهت شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی amcso.ahvaz.ir مراجعه نمایند.