پیام «دکتر عباس حیصمی» در پی درگذشت زنده یاد «حاج حسین زبیدی» از فعالان اجتماعی و فرهنگی اهواز

در پی درگذشت مرحوم حاج حسین زبیدی از فعالان اجتماعی و فرهنگی اهواز پس مراسم احیا شب قدر بیست و سوم ماه رمضان ، دکتر عباس حیصمی با انتشار پیامی درگذشت حاج حسین زبیدی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر حیصمی به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم انالله وانا الیه راجعون هر […]

در پی درگذشت مرحوم حاج حسین زبیدی از فعالان اجتماعی و فرهنگی اهواز پس مراسم احیا شب قدر بیست و سوم ماه رمضان ، دکتر عباس حیصمی با انتشار پیامی درگذشت حاج حسین زبیدی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر حیصمی به شرح زیر است :

370948_595

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

هر چند انسان رااز مرگ گریزی نیست. واجل از مقدراتی است که جز اولیا الله کسی را امکان اطلاع از زمان وکیفیت سرانجام حیات خویش نیست. تکلیف انسان تنها تسلیم در برابرامر و مشیت پروردگار است.اما واقعا خبر ارتحال مرحوم مغفور حسین زبیدی،«فعال خیر اندیش فرهنگی و اجتماعی» که حضورش مایه دلگرمی جوانان بود،بویژه زمان وقوعش،در ماه مبارک رمضان و بعد از لیله القدر و العفو العفو گفتن های خاشعانه اش،مایه شگفتی وتاثر بسیار، والبته قبطه به عاقبت بخیری این مومن خدا که از همین زمان ارتحالش هویدا است،شد. امید که خداوند روح این فقید را قرین رحمت قرار داده وبه بازماندگانش صبر و شکیبائی عطا فرماید. اما آنچه که ما در این هشدارهای پروردگار باید بفهمیم،تفکر در این اندرز قرآنی است که می فرماید؛فاعتبروا یا اولی الابصار.یادش گرامی وراه ایمانیش پر رهرو باد.

عباس حیصمی