مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های خوزستان: معلمان نقش آفرینان حرکت های علمی موثر هستند

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان گفت: نقش آفرینان حرکت های علمی موثر، معلمان هستند و بهترین تجلیل برای استادان این است که از محصول کار آنها یعنی دانشجویان تقدیر شود. حجت الاسلام سید محسن شفیعی دوشنبه در دوازدهین آئین تجلیل از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز در سرسرای […]

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان گفت: نقش آفرینان حرکت های علمی موثر، معلمان هستند و بهترین تجلیل برای استادان این است که از محصول کار آنها یعنی دانشجویان تقدیر شود. حجت الاسلام سید محسن شفیعی دوشنبه در دوازدهین آئین تجلیل از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز در سرسرای آمفی تاتر دانشکده علوم دانشگاه اظهار کرد: بزرگترین انسان ها و چهره های علمی از اساسی ترین عوامل پیشرفت خود را وجود معلمان و استادان می دانند و تنها چیزی که در فضای مجازی قابل انتقال نیست رابطه معلم و شاگردی است.

82076774-70728736

وی گفت: استعداد فراتر از متوسط عمومی مانند هر نعمت دیگر می تواند انسان را دچار این تصور کند که به تلاش وجدیت نیاز نیست در حالی که استعداد متفاوت تلاش متفاوت را می طلبد. وی افزود: علم مرکبی نیست که به آسانی به کسی تسلیم شود و کسی را بر پشت خود سوار کند بلکه کار و تلاش می طلبد. وی اضافه کرد: هیچ انسان راستگویی نمی تواند ادعا کند که یک شبه علم و دانش را بدست آورده چون تلاش، خستگی ناپذیری و مجاهدت می خواهد. حجت الاسلام شفیعی گفت: انسان در هیچ حالتی نباید از منعم و دهنده نعمت غفلت کند و اگر لحظه ای نگاه عنایت خداوند از بنده قطع شود هیچ چیز برای ما نمی ماند. مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان اظهار کرد: بنابراین توجه به خداوند به عنوان فردی که استعداد درخشان را عنایت فرموده یک الزام برای همه افراد دارای این نعمت است. وی ادامه داد: بهترین قدرشناسی این است که یک جامعه احساس کند فرزندان و نخبگان، باعث سربلندی سرزمین می شوند. وی خاطرنشان کرد: در سال های دفاع مقدس،استعدادهای درخشان از شرف و عزت ما پاسداری کردند و امروز نیز با تلاش خستگی ناپذیر در دانشگاه ها عزت ما را حفظ می کنند. در این آئین جمعی از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شدند.