برنامه های دانشگاه ملاثانی (رامین) برای هفته خوابگاه‌ها اعلام شد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با تبیین برنامه‌های این دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها، گفت: امسال برخی بلوک‌ها به سیستم‌های خنک‌کننده، اجاق و یخچال جدید مجهز شدند. دکتر احمد کوچک‌زاده در خصوص برنامه‌های دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در هفته خوابگاه‌ها، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها بازدید هیأت‌رئیسه […]

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با تبیین برنامه‌های این دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها، گفت: امسال برخی بلوک‌ها به سیستم‌های خنک‌کننده، اجاق و یخچال جدید مجهز شدند. دکتر احمد کوچک‌زاده در خصوص برنامه‌های دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در هفته خوابگاه‌ها، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها بازدید هیأت‌رئیسه دانشگاه از خوابگاه و بررسی مشکلات دانشجویان از نزدیک است.

74424901188399314181

وی افزود: همچنین مجموعه‌ای از مسابقات ورزشی در خوابگاه‌ها برگزار خواهد شد که شورای صنفی و شورای ورزشی مواد رشته‌های ورزشی این مسابقات را تعیین می‌کنند؛ از یک متخصص ورزشی نیز دعوت شده است که در خصوص تأثیر ورزش را بر فیزیولوژی بدن، تغذیه و … برای دانشجویان سخنرانی کند. معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ادامه داد: مرکز مشاوره دانشگاه نیز یک کارگاه مهارت‌های زندگی خوابگاهی و نحوه ارتباط بین دانشجویان را تدارک دیده است؛ همچنین از چند مبلغ دینی زن و مرد دعوت شده است که شب‌هایی را در کنار دانشجویان بگذرانند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: از یک کارشناس بهداشت نیز خواسته شد که نحوه رعایت بهداشت در خوابگاه‌ها را به دانشجویان آموزش دهد؛ در این هفته از اتاق‌های نمونه نیز تقدیر خواهد شد. وی با اشاره به برگزاری مسابقات کاریکاتور، آشپزی و… در کنار مسابقات ورزشی برای دانشجویان، گفت: امسال یک جُنگ شادی نیز تدارک دیده شده است که شامل اجرای تئاتر و موسیقی سنتی است و در پایان به دانشجویان برتر جوایزی اهدا می‌شود؛ همچنین در صورت تصویب هیأت‌رئیسه، دانشجویان خوابگاهی یک شام رایگان مهمان می‌شوند. معاون دانشحویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در خصوص تغییرات خوابگاه‌ها نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: امسال برخی بلوک‌ها به سیستم‌های خنک‌کننده، اجاق و یخچال جدید مجهز شدند؛ همچنین سلف‌سرویس بزرگ و مجهز دانشگاه امسال افتتاح شد و اگر بودجه سال جدید نیز کافی باشد، بلوک‌های خوابگاهی بیشتری تجهیز خواهند شد.