دکتر عارف: امیدوارم با رای مجلس به دانش آشتیانی آموزش عالی کشور از بلاتکلیفی بیرون بیاید

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: آقای دانش آشتیانی شناخت خوبی نسبت به آموزش عالی کشور دارد و به نظر من نیروی مناسبی برای اداره آموزش عالی کشور هستند. محمدرضا عارف با اشاره به معرفی دانش جعفری به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس اظهار کرد: امیدارم با […]

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: آقای دانش آشتیانی شناخت خوبی نسبت به آموزش عالی کشور دارد و به نظر من نیروی مناسبی برای اداره آموزش عالی کشور هستند. محمدرضا عارف با اشاره به معرفی دانش جعفری به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس اظهار کرد: امیدارم با رایی که مجلس به آقای دانش آشتیانی می‌دهد، دانشگاه‌ها و وزارت علوم را از بلاتکلیفی بیرون بیاورد و دانشگاه‌ها بتوانند جدی‌تر کار خود را ادامه دهند.وی با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی علوم خاطر نشان کرد: آقای دانش آشتیانی سابقه‌ی اجرایی خوبی در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری دارند. ایشان در دوره‌ای معاون وزیر بودند و شناخت خوبی نسبت به آموزش عالی دارند. به نظر من آقای دانش آشتیانی نیروی مناسبی برای اداره آموزش عالی کشور هستند.

رئیس بنیادامید ایرانیان همچنین درارزیابی از عملکرد خبرگزاری ایسنا در عرصه‌ی اطلاع رسانی اظهار کرد:‌من خیلی خوشحال هستم که خبرگزاری ایسنا، که پایه‌ی آن جوانان و دانشجویان بودند، توانست سهم خوبی در اطلاع رسانی کشور داشته باشند.وی با بیان این که خبرگزاری ایسنا در مقاطعی سهم ارزشمندی در اطلاع رسانی کشور داشته است، گفت: خبرگزاری ایسنا دربرخی از مقاطع واقعا سهم ارزشمندی داشته است، در برخی مقاطع نیز نتوانسته نقش و تاثیرگذاری خود را آن طور که باید اجرا کند.مدیر بنیاد امید ایرانیان در پایان با بیان این که خبرگزاری ایسنا امروز جایگاه خوبی در عرصه‌ی اطلاع رسانی دارد گفت: امیدوارم با مدیریتی که اکنون دراین خبرگزاری حاکم است ایسنا بتواند وظیفه‌ی ملی خود که اطلاع رسانی شفاف و تاثیر گذار است را ایفا نماید.