حلول عید غدیر ، روز ولایت و امامت و تکمیل دین و تتمیم نعمت بر همگان مبارکباد

عید غدیر که به عید الله اکبر نیز مشهور است، از والاترین و با ارزشمندترین اعیاد اسلامی به شمار می‌رود، عیدی که هیچ روزى در طول سال، فرخنده‌‏تر و مبارک‏‌تر از آن نزد شیعیان اهل‏ بیت وجود ندارد. شیعیان و مسلمانان هر ساله در ایام عید قربان تا غدیر خود را برای برگزاری هرچه بهتر […]

عید غدیر که به عید الله اکبر نیز مشهور است، از والاترین و با ارزشمندترین اعیاد اسلامی به شمار می‌رود، عیدی که هیچ روزى در طول سال، فرخنده‌‏تر و مبارک‏‌تر از آن نزد شیعیان اهل‏ بیت وجود ندارد. شیعیان و مسلمانان هر ساله در ایام عید قربان تا غدیر خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌ها و جشن‌های روز عید غدیر آماده می‌کنند و در این روز برای اطعام به نیازمندان برنامه ریزی می‌کنند، چراکه اطعام و ضیافت در این روز بسیار سفارش شده است.

۱۸ ذی‌الحجه در تقویم شیعه مقارن با روز عید غدیر است، روزی است که در آن پیامبر اسلام (ص)، جانشینی حضرت علی علیه السلام را در جمع خاندان بنی هاشم و مسلمانان مکه و مدینه اعلام کردند و تمام حاضران با آن حضرت پیمان بیعت بسته و امامت را به ایشان تبریک گفتند. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر، بسته پیامک‌ها و متن‌های تبریک ویژه این روز فرخنده برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه‌ تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه‌ی شیعیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.