خاموشی ؛هدیه مدیریت برق ، به مردم انقلابی خوزستان!

در سالگرد سی و هشتمین بهار آزادی ملت ایران در روز ۲۲ بهمن ۹۵ مردم شریف و غیور خوزستان همچون بقیه استانهای ایران عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن درخشیدند و یاد و خاطره امام و شهدای ایران را گرامی داشتند و با رهبر خود بیعت مجدد بستند. البته حضور مردم خوزستان فقط به سالروز پیروزی […]

در سالگرد سی و هشتمین بهار آزادی ملت ایران در روز ۲۲ بهمن ۹۵ مردم شریف و غیور خوزستان همچون بقیه استانهای ایران عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن درخشیدند و یاد و خاطره امام و شهدای ایران را گرامی داشتند و با رهبر خود بیعت مجدد بستند. البته حضور مردم خوزستان فقط به سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ختم نمیشود و در تمام صحنه های انقلاب، چه قبل و چه بعد از پیروزی حضور داشتند و خطوط مقدم انقلاب را تشکیل میدهند. در اینجا یادی کنیم از حضور پرشور مردم اهواز در هوای کاملا غبار آلود و آلوده ۲ سال قبل در روز ۲۲ بهمن که تمام شرایط آلودگی هوا را با جان خریدند تا با امام خود تجدید بیعت نمایند.

متاسفانه امسال و پس از گذشت چند ساعت از این راهپیمایی و تجدید بیعت مردم شریف خوزستان با امام خود، شاهد قطع برق سراسری در شهرهای کلیدی و پرجمعیت این‌ استان شدیم. قطعی برقی‌که ناشی از گرد و غبار و یا تعمیرات سیستم های انتقال برق نبوده بلکه ناشی از ضعف مدیریت و عدم تخصص و کفایت مدیریت آبفای خوزستان به اداره تحت مدیریت ایشان بود.این قطعی برق که پس از تجدید بیعت مردم با رهبر صورت گرفت، می تواند تبعات جبران ناپذیری را داشته باشد که شامل نارضایتی مردم و دلسرد شدن آنها نسبت به مسئولین استانی، تا بهره برداری گروههای معاند انقلاب از این اتفاقات باشد.متاسفانه مدیریت ضعیف و بی کفایت آبفای خوزستان هیچ اقدامی برای سیستمهای انتقال برق شبکه خوزستان نکرده و مسائل امنیتی برق و مشکلات ناشی از رطوبت بالای هوا که جزئی از شرایط اقلیمی میباشد را در دستور کار خود قرار نداده بود.این مقام مسئول و بی کفایت که در هفته گذشته به شکل مناسبی از مردم غیور و انقلابی و شهیدپرور خوزستان بعلت قطعی برق ناشی از گرد و خاک، عذر خواهی نکرده بود، امروز نیز بی کفایتی خود را ثابت کرده تا بیش از پیش مدیریت خود را زیر سوال ببرد. لذا از ایشان برادرانه میخواهیم که همانند کشورهای متمدن استعفای خود را اعلام کرده و جای خود را به مدیریتی لایق ‌بسپارد. باشد که حوادث مشابه حاصل نشود.

حسن حمیدی