با همدلى نمايندگان معضلات خوزستان را برطرف می شود / مهران یاوری

استان خوزستان سرشار از منابع غني نفت و گاز و معادن و… نيز يك سوم آب و رودخانه هاي كشور در آن جاري مي باشد و ليكن عدم مديريت صحيح در سال هاي اخير باعث واپسگرايي و عقب ماندگي استان خوزستان كه بقول حضرت امام دين خود را به اسلام ادا كرد، شده است. مردم […]

استان خوزستان سرشار از منابع غني نفت و گاز و معادن و… نيز يك سوم آب و رودخانه هاي كشور در آن جاري مي باشد و ليكن عدم مديريت صحيح در سال هاي اخير باعث واپسگرايي و عقب ماندگي استان خوزستان كه بقول حضرت امام دين خود را به اسلام ادا كرد، شده است. مردم كشور علي الخصوص اهواز و خوزستان تصميم به إيجاد تغيير گرفتند و نيز​ همچون گذشته به جريان پاك و مردمي مدافع عدالت و حق طلب اصلاحات اعتماد كرده و راى خود را براى آرمان ها و آينده و تغيير وضع اسفناك موجود تقديم ليست اميدكردند.

HamMihan-201520081418668609871456214643_9927

ضمن تبريك به نمايندگاني كه اعتماد مردم را به دست آوردند این عزیزان باید بدانند که مردم اگر ببيند آنها در مسير مورد نظر و برنامه هايي كه به آنها راي دادند حركت كنند دوباره به اين نمايندگان و اصلاحات اعتماد خواهند كرد و از آنها مي خواهيم بدور از هر حب و بغض خود را نماينده تمام مردم و اقشار بدانند و با برنامه ريزي در جهت حل مشكلات مردم و نيز توسعه و رشد سياسى اقتصادى و اجتماعى در فضايى آرام و دلگرم به زندگى و فرصت هاى مناسب شغلى هر چه بيشتر و بهتر استان اقدام نموده و عقب ماندگي هاي و آسيب هايي كه در چند سال اخير و نيز دوران جنگ تحميلي به اين استان و مردم عزيز وارد گرديد به هر شكل ممكن با تلاش شبانه روزى و مديريت قاطع جبران گردد.

آقايان يوسفي الباجي و ساري ضمن تبريك مجدد و آرزوي توفيق شما و سفارش و توصيه به اصل مردم داري و نيز خدايي ناكرده محدود كردن خود در فضاهاي بسته و كوچك طايفه ايي و فاميلي بدانيد بعنوان يك اصلاح طلب تمامي اصلاح طلب ها را جذب نموده و با عطوفت و مهرباني كه شيوه پيامبر أكرم (ص) با اقشار مختلف مردم برخورد نماييد و اتحاد و همدلى بين اقوام مختلف را دوباره همچون گذشته مستحكم و زمينه پر رنگ آن را ايفا نماييد و اينكه جذب حداكثري را سر لوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهيد. دركل از تمام كساني (اقشار مختلف) كه با حضور سبز خود در كنار جريان اصلاحات بوده و از استاندار محترم و عزيز و محبوب خوزستان جناب دكتر مقتدايي نماينده ارشد دولت به جهت مهيا نمودن فضاي سالم رقابت و نيز رياست شوراي سياستگذاري اصلاحات جناب دكتر كيانوش راد كه نقش بسزا و درايت بالايى را در اين پيروزى داشتند و از حماسه غرور آفرين مردم خوزستان كمال تشكر و سپاس را دارم .

انتظار مي رود كه بحث هاي گذشته و قبل از انتخابات را به پايان ببريم و حتي دوستان اصلاح طلبي كه سوابق فراواني در اصلاحات دارند و اين دور بنا به دلائلي از جريان اصلاحات دلخور بودند بحق يا نا حق يا لج بازى فرق نمي كند كدورت ها را كنارگذاش​ته و بستر را طوري همگي فراهم كنيم كه دوستان قديمي بازگشته و دوستان جديد نيز جذب شوند تا انشاالله مردم خونگرم خوزستان در انتخابات هاى آتى يكدل و يك صدا حماسه ديگرى همچون دوم خرداد بپا كنند. همچنین از ظرفيت ها و پ​تانسيل و تجربه نخبگان، دانشجويان ، معلمان ، اساتيد دانشگاه و همچنين نمايندگان اصول گرا و مستقل كه قطعا آنها هم تجربيات خوبي دارند با تشكيل كميته نخبگان در راستاي پيشرفت و توسعه استان مان با برادري و دلسوزي دست در دست هم با شور و نشاط براي خدمت به مردم لحظه ايي درنگ نشود. اصلاح طلبى يك تفكر است كه در قلب و ذهن همه زنده و پويا بوده و هست پس از امروز اصلاح طلبانه فكر كنيم و اصلاح طلبانه گذشت و اصلاح طلبانه عمل شود. به اميد پيروزى هاى پى در پى آينده