ریه های خوزستان سنگین است

جمشید کمایی : این بار کرونا ، اون هم از نوع انگلیسی آن خوزستان را درنوردید . وضعیت خوزستان بحرانی است . برای مردم خوزستان دعا کنید . سومین عید خوزستان است که در سیاهی و غم سپری می شود . دوسال پیش هم سیل بیش تر مناطق خوزستان را زمین گیر کرد .جنگ ، […]

جمشید کمایی : این بار کرونا ، اون هم از نوع انگلیسی آن خوزستان را درنوردید . وضعیت خوزستان بحرانی است . برای مردم خوزستان دعا کنید . سومین عید خوزستان است که در سیاهی و غم سپری می شود . دوسال پیش هم سیل بیش تر مناطق خوزستان را زمین گیر کرد .جنگ ، ریزگرد ، آلودگی هوا ، سیل ، گرد و غبار ، گرمای شدید ، رطوبت بالا ( شرجی ) ، بالا زدن فاضلاب در نقاط شهری ، درگیری های مختلف ، کرونا و … مردم مظلوم خوزستان را سال های سال است که عذاب می دهد . ریه های خوزستان سنگین است ، پر از مواد شیمیایی دوران جنگ و بعد از آن ، مملو از گرد و غبار و خسته از رنج و تنهایی ، این ریه ها دیگر تحمل کرونا را ندارند . بارها و بارها گفتیم که خوزستان نیازمند توجه ملی است .

خوزستان ثروتمند با مردمی فقیر ، درمانده و خسته ، نیازمند توجه ملی است . امروز هم به علت قطع آب شرب اهواز یکپارچه تعطیل شد .اما لطفا خوزستان را قرنطینه کنید تا سایر هم وطنان عزیزمان آلوده نشوند . ما مثل زمان جنگ ، بار دیگر سینه هایمان را سپر می کنیم .هنوز پرستارها ما بخاطر نگرانی می رقصند .هنوز آبادان غم خود را پشت عینک ریبون، پنهان می کند و لبخند می زند .کارون و کرخه و جراحی هر چند به کندی ولی هنوز نفس می کشند . حال ما هم خوب است ولی شما باور نکنید .